Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2009 01:43 - Буена Виста на прима виста :)))
Автор: dessykg Категория: Други   
Прочетен: 10596 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 09.02.2009 01:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди няколко часа се върнах от София и мислех да лягам, но Бишкотка е адски нетърпелива да разбере, как мина концерта :)
Е както може би някой от вас знаят, билетите бяха разпродадени месец преди самото събитие. За радост на феновете, бяха пуснати билети за правостоящи. Е мога да ви споделя, че залата се пукаше по шевовете.
Като истински професионалисти, музикантите се появиха на сцената на време и след представянето на всеки един от тях, избухнаха първите акорди на една от най-любимите техни песни Chan Chan. Без срам признавам, че когато за пръв път чух тази песен се просълзих. Не знам какво означават думите, но самата музика ми въздейства изключително силно.
Та със започване на песента залата експлодира в бурни овации. На третата песен вече всички бяха на крака, така беше през повечето време на концерта, който продължи два часа.
На тази музика сърцето не трае, не може просто да седиш. Всяка фибра от тялото танцува.
По-късно една позната, която е била и миналата година, каза че песните са същите, но това не беше от значение.
Музикантите създадоха невероятна атмосфера, като че ли не си в Зала 1 на НДК, а в някой кубински клуб.
Двамата китаристи имаха музикален дуел, единият перкусионист показа невероятни танцувални умения включващи и казачок... изобщо, кво да ви разправям, голям кеф :)
След концерта една приятелка ме взе със себе си в Club Colorama ( www.clubcolorama.com ) Това е наскоро открит клуб, където се пуска салса, меренге, бачата, а в четвъртък има специална руска вечер.
По едно време дойде един от китаристите и двама от перкусионистите от групата. Танцът е в кръвта им, не спряха да танцуват през цялото време докато бях там.
Аз не мога да кажа, че съм много в час със салсата, но и аз се поразкърших. До 2 сутринта вече не си усещах краченцата и тогава си тръгнах.
Между другото правят страхотно Мухито с истинска мента и лайм. Опитах и Май Тай и бая се изпотих, защото е леко лют :)
И те така, емоции, музика, танци - просто перфектна петък вечер. 
Алби- направих няколко снимки в залата, ама имам проблеми с качването. Ще се опитам утре евентуално, а до тогава поздрав със следващата песен ;)




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - super!!!!
09.02.2009 01:51
radvam se,4e si izkarala dobre!!!nezabravimi spomeni.....leko ti zavijdam....bez lo6i 4uvstva razbira se:))):P
цитирай
2. dessykg - Вихре,
09.02.2009 01:52
наисина ще остане незабравим спомен :)
А пък съм си за завиждане, честно казано, така че не се сърдя ;)
цитирай
3. beasta - супер :)
09.02.2009 01:55
голям кеф е да присъстваш на концерт на любимите си музиканти, браво :)
цитирай
4. dessykg - Дам,
09.02.2009 01:58
А във вторник отивам да видя още по-любими, с които съм израснала - Iron Maiden в Белград ;Р
цитирай
5. анонимен - e sega ve4e savsem ti zavijdam:))))))))))))))
09.02.2009 02:08
e te tiq kolkoto puti da gi gledam,nqma omruzvane.....haide,veselo izkarvane i ako moje nqkoq i druga snim4ica..........:)))))):P
цитирай
6. bizcocho - Деска, радвам ти се на доброто на...
09.02.2009 02:21
Деска,радвам ти се на доброто настроение!!!А за на коя песничка думите ти се иска да са ти преведени?Таз от предишния ти постинг ли?
Лека нощ!:)
цитирай
7. tini4 - ... Chan Chan :)
09.02.2009 02:42
Поздравления за постинга и концерта, на който си се насладила, като мен!
Това е начин на усещане, на емоция, на живот...
Adios :)
цитирай
8. dessykg - Дадено Вихре :)
09.02.2009 07:20
Ще се опитам, не знам кво става, но не мога да качвам директно снимки. Може би съм чичнала някоя от настройките, ще трябва да проверя
:)
цитирай
9. dessykg - Да Бишкотка,
09.02.2009 07:22
за тази от предишния пост става дума.
А колкото до настроението, опитвам се винаги да е хубаво ;))
цитирай
10. dessykg - Тини
09.02.2009 07:26
Holla, Gracias :)))
цитирай
11. allbi - Деска,
09.02.2009 08:57
Поздрав :))
Аз съм търпелива ;)
И на мен подобни качваници
ми се закучват, но ...(чакането нажежава)
Чакам и се радвам на изживяните емации
пък за следващия ти концерт нямам думи...
Хей, не се отказвай, качи ги...
цитирай
12. melsun - Ето нещо и от мен :)))
09.02.2009 09:44
http://melsun.blog.bg/viewpost.php?id=287823
цитирай
13. estrella - Интересно ми е
09.02.2009 10:16
в коя част на залата беше? От стоте човека около мен, аз бях единствената, която накрая пя с глас Гуантанамера :(( Останалите седяха заковани на столовете :(((( Концерта беше много добър, МНОГО
цитирай
14. dessykg - melsun
09.02.2009 18:40
Видях, коментирах :)))
цитирай
15. dessykg - estrella
09.02.2009 18:43
Аз бях в лявата част. До мен имаше фенове, които пяха през цялото време, танцуваха и аплодираха.
Много е важно с кой отиваш на концерт и какви ще са другите около теб.
Аз бях сама, защото нямаше други желаещи, но това не ми пречи да се дера и да свиря с пръсти. Ръцете ме заболяха от ръкопляскане :))))
цитирай
16. dessykg - Алби
09.02.2009 18:57
Иди да видиш супер снимките на melsun в нейния блог.
А също и тук:

http://netinfo.bg/photo/livefrombuenavista2009/

мен направо ме е срам и не искам да се излагам :)
цитирай
17. dessykg - thesilent ;)
09.02.2009 22:03
Много моля!!!! Погледни и постинга на melsun, там има и снимки :))))
Поздрави и от мен, а в сряда очаквайте включване от Белград и Мейдън ;)
цитирай
18. melsun - :)
09.02.2009 22:10
Добавих при мен снимките, които ти си открила!:)
А моите...стига де...чак супер?!?! Аз се поизмъчих с тях...Реших да се пробвам с ръчните настройки този път и това успях да сътворя.

На концерта и аз бях в лявата част, до средната пътечка, в горната част. Попаднах сред разни лелички и чичковци, които бяха много дейни на пляскане, но...само на това :( Гледах хората как си танцуват по-надолу, гледах...накрая и аз се примъкнах натам и си дойдохме на думата :))) И пях!:)
И аз отидох сама на концерта. Нещо все не мога да си намирам дружки за такива мероприятия, но май не е болка за умиране. Най-много обаче ме е яд, че не отидох в Колорама след концерта...Още не съм го видяла този клуб какво представлява. Обещават Мохитото да е хубаво!:)
цитирай
19. dessykg - Мел,
09.02.2009 22:18
Лично потвърждавам, както пише по-горе. Страхотно го правят!
А за ходенето, аз съм много дейна, хвърляй по едно око, ще споделям, може да си правим компания :)
цитирай
20. stasja - завиждам
21.02.2009 10:36
ти за това преживяване :)
много си падам по Буена Виста...
цитирай
21. dessykg - stasja
21.02.2009 14:16
Те се чувстват толкова добре в България, че ще дойдат отново! Тогава ще можеш да го преживееш и ти :)
цитирай
22. dessykg - А това е инфо за тези,
11.03.2009 21:43
които не можаха да посетят концерта, а имаха голямо желание. Надявам се да съм полезна :)

http://www.eventim.bg/portal/bg/kultura/show/pasion_de_buena_vista/50988/
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dessykg
Категория: Други
Прочетен: 212717
Постинги: 30
Коментари: 388
Гласове: 4271
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930