Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2009 21:28 - Мечтай, докато мечтата ти се сбъдне!
Автор: dessykg Категория: Музика   
Прочетен: 7899 Коментари: 21 Гласове:
0



Израстнах с любимата музика на баща ми от началото на седемдесетте - Пърпъл, Флойд, Цепелин.
Има нещо много специално в нея, невероятна емоция и настроение създава.
Много по-късно открих Аеросмит. Най-любимата ми тяхна песен е и първият сингъл от дебютният им албум излязал в 1973 година, писан от Стив Тайлър. Тази песен е част от 500-те най-добри песни на списанието Роулингстоун, а също и от  Залата на славата на песните, оформили облика на рокеднрола.
Тя присъства в почти всички сборни и лайв албуми на групата. Наслаждавайте се! (Преводът е мой така че отново ще моля тези, които разбират английски за снизхождение)

Мечтай

Всеки път, поглеждайки се в огледалото
Линиите по лицето ми се изясняват
Миналото е назад
Сякаш разпръсна се в зората
Не е ли туй пътя
Всеки има своя дан в живота си да изплати

Знам това, което никой друг незнае
От къде идва и къде отива
Знам, че грехът всеобщ е
Трябва да изгубиш за да се научиш да печелиш

Половината ми живот е в изписани страници
Живей и се учи от глупци и мъдреци
Знаеш, че е истина
Всичко се връща

Пей с мен, пей за годините
Пей за смеха и пей за сълзите
Пей с мен, дори само днес
Може би утре, Бог ще те прибере

Мечтай, мечтай
Помечтай си, как мечтата ти се сбъдва
Мечтай, мечтай
Мечтай, докато мечтата ти се сбъдне
Мечтай, мечтай, мечтай...

Пей с мен, пей за годините
Пей за смеха и пей за сълзите
Пей с мен, дори само днес
Може би утре, Бог ще те прибере


Dream On

Everytime that I look in the mirror
All these lines on my face gettin clearer
The past is gone
It went by like dust to dawn
Isnt that the way
Everybodys got their dues in life to pay

I know what nobody knows
Where it comes and where it goes
I know its everybodys sin
You got to lose to know how to win

Half my life is in books written pages
Live and learn from fools and from sages
You know its true
All the things come back to you

Sing with me, sing for the years
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if its just for today
Maybe tomorrow the good lord will take you away
(x2)

Dream on, dream on
Dream yourself a dream come true
Dream on, dream on
Dream until your dream come true
Dream on, dream on, dream on...

Sing with me, sing for the years
Sing for the laughter and sing for the tears
Sing with me, if its just for today
Maybe tomorrow the good lord will take you away




Тагове:   мечтата,   мечтай,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tini4 - Благодаря ти, dessykg!
01.02.2009 01:29
Имаме явно общи моменти от живота... Много хубав постинг!
цитирай
2. dessykg - tini4
01.02.2009 01:40
Радвам се, че ти харесва и благодаря :)
цитирай
3. julllinkata - Евала
01.02.2009 04:50
И на теб и на тейка:) И аз за радост съм улучила правилния ембрион и израстнах с качествена музика...поотраснах после и започнах сама да я взимам и търся - ПО МНОООГО:)
А за мечтите...ах, Дес, дано всеки още има сили да мечтае!!!!!!
Поздравиии
цитирай
4. dessykg - Юле :)
01.02.2009 11:20
Нали знаеш, роди ме мамо с късмет пък ... кучета ме яли ;)
Права си, за мечтите трябва сила, упоритост и постоянство. Както и смелост, защото както се казва The fortune favors the brave.
Поздрави и на теб.
п.п. Апропо мина ли сесията?!
цитирай
5. julllinkata - Тцъ:(
01.02.2009 14:50
Но и се вижда края:))))) А снощи ей така междусесийно една колежка имаше РД и тежко, тежко....:D
цитирай
6. anastasiia - И аз така... Мечтая..., до като
01.02.2009 15:31
мечтата ми сбъдне...:)
Благодаря, Деска за хубавата песен, за стойностния пост!...:)
Хубав, песенен, мечтателен ден!:)))
цитирай
7. dessykg - Анастасия :)
01.02.2009 16:10
Страхотно е, когато мечтите ти се реализират нали?! Благодаря за пожеланието :) Неделя ми е много музикална ;))
цитирай
8. inakrein - Ако не мечтаем и не се борим за меч...
01.02.2009 18:37
Ако не мечтаем и не се борим за мечтите си, за какво сме на тази земя? Благодаря ти за песента! Поздрав!
цитирай
9. dessykg - inakrein
01.02.2009 18:58
Ех, като се замисля колко "мъртви" души познавам, задвижвани само от консуматорски инстинкт...
Животът е шарен! А ето ти една песнчка, който слушах току що :)

http://www.youtube.com/watch?v=chg_TwUjzG4
цитирай
10. анонимен - Деска...
02.02.2009 11:59
...Поздрави на баща ти за правилния "музикален мироглед"! ;)))
Поздрави и за теб - че си вникнала в необятността и силата на тази музика! Тя е вечна...
цитирай
11. dessykg - Непременно Бате!
02.02.2009 18:21
Със съжаление трябва да отбележа, че в последните години музикално моят отец е в регрес. Което за мен си е жива мъка и срам, но какво да се прави.
Важното е, че аз не отстъпвам рок позиции ни на йота ;)
Поздрави и от мен!
цитирай
12. анонимен - Браво на теб!
02.02.2009 20:52
Не знам той кога е роден - Батето е дошъл на този свят през далечната 1962! :)))
Пусни му това:
http://www.youtube.com/watch?v=BwxJ46HWXbA

и ако не стане и не "изкуфее"... - вземи мерки!!! Рокът губи един истински фен!!!
цитирай
13. dessykg - Татко ми ти е батко с 10 години,
02.02.2009 22:23
а чичо ми е по-малък от теб с 3 :)))
АС/DC е една от любимите групи на чичо ми, а и на мен. Много е възможно да ида на концерта им в Белград, както ще отида на Мейдън на 10 февруари :)

Така е Бате, трябва да се подържа огъня ;)
Keep on rockin!
цитирай
14. bizcocho - :)))))))Деска, ама нали знаеш, че ...
03.02.2009 00:26
:)))))))Деска,ама нали знаеш,че думичките от съдържанието , са ми харесали и ти благодаря много за превода!:))))))))))))
цитирай
15. dessykg - Бишкотка :)
03.02.2009 00:46
Мисля си, че така е най-честно към тези, които не владеят определен език. Не отнема кой знае колко време да се направи един такъв превод, но за сметка на това удоволствието, което може да достави е голямо :)
А като се има предвид липсата на какъвто и да било поетически талант, това е моят начин, да се изявя лирично ;)
цитирай
16. forevercarrieon - :)
03.02.2009 20:30
тази ми е много любима и на мен.

поздрави:)

цитирай
17. dessykg - forevercarrieon
03.02.2009 23:27
Благодаря за поздравите ;)
цитирай
18. yanichka92 - Мечтите...
04.02.2009 20:24
Това е песента, която ми даде сила в най-трудния момент от живота ми! Благодаря, че ми напомняш колко добре съм сега : )
цитирай
19. dessykg - Яни :)
04.02.2009 21:12
Твоя коментар ме прави истински щастлива!
Дори и в най-тежките мигове от живота, не бива да забравяш, че винаги ще има "утре".
И това е факт!
цитирай
20. basta - :))
05.02.2009 01:03
ох тази песен и аз я обичам!:))
имам си една компилация с любими песни...и много ми е добре да ги слушам...а пък са и преживяни...
лека нощ!
цитирай
21. dessykg - Добро утро Веси!
05.02.2009 08:01
Музиката е прекрасно нещо за всеки момент от живота на човека. С повод или без...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dessykg
Категория: Други
Прочетен: 212546
Постинги: 30
Коментари: 388
Гласове: 4271
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930