Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2008 22:06 - Четящата без вълци
Автор: dessykg Категория: Други   
Прочетен: 4352 Коментари: 12 Гласове:
0



За пръв път влезнах в блог.бг, когато едно бившо гадже ми каза, че има публикувани стихове тук. Представете си, стиховете бяха страхотни, но... не са писани за мен. Доста гадно се почувствах, но си казах: карай, всеки с миналото си. След това срещнах страхотен текст, всъщност само линк към текст тук, в друг сайт, и се започна едно четене...първи блог, втори блог, блогнах се отвсякъде :))
Аз чета много, адски много, някога съквартирантките ми се сърдеха, че не могат да ми видят очите с дни и седмици, но какво да се прави. Аз ги компенсирах после с кулинарни изкушения. Докато не задълбая в следващата интересна книга или пък не драсна за игра на карти, или други разни студентски занимания (няма да ви занимавам, вие сте интелигенти хора - сещате се).
Ех отплеснах се, та значи в блог.бг съм, щото има страхотни неща за четене, направо да не повярваш, колко талантливи писачи има.
Давам това уточнение, за да не стане после, ама тази нищо не пише или само коментира. Да, за това съм тук, да си чета кротко и да коментирам, когато държа да споделя.  Без да ми се налага постоянно да вписвам кодове и да оставам анонимна.
Така че, дерзайте блогъри!
А ако случайно, вземе, че ме осени творческо прозрение, първо на вас ще го покажа - честно.



Гласувай:
0



Следващ постинг

1. totoni - добре си дошла и от мен-:))
03.11.2008 22:09
добре си дошла и от мен-:))
цитирай
2. dessykg - turbo4 + totoni + olimpiq
03.11.2008 22:13
благодаря ви от сърце за милото посрещане!
цитирай
3. krassko - Добре дошла
04.11.2008 00:39
Щом обичаш поезия, по често при мен . Всеки понеделник представям поети от блог.бг. Вече представените ще намериш в блогрола ми. Видях че вече четеш ярките звезди. В началото се въздържай от коментари. Някой се дразнят.То тук си е като в кафене, има групички и не може да седнеш при някой на масата от първия път. А като те поопознаят на някой може да му дойде вдъхновението да ти напише и посвети нещо.
цитирай
4. cefulesteven - :)))) Добре дошла.
04.11.2008 05:48
:))))

Добре дошла.
цитирай
5. dessykg - krassko
04.11.2008 07:58
защо бе златце да се стискам, като не мога, а и не искам, дори в кафенето сядам, където има свободни места, не страдам от излишни притеснения, как кажи ми ще се запознаеш с нови хора?
цитирай
6. fenris - страхотно заглавие на постинг
04.11.2008 10:48
Поздрави от един съвременен вълк!:) И добре дошла тук!
цитирай
7. dessykg - fenris
04.11.2008 11:13
благодаря и добре заварила! ОУУУУУУУ ;)
цитирай
8. beasta - най-важното е да се забавляваш
04.11.2008 13:15
:)))
цитирай
9. dessykg - beasta
04.11.2008 15:52
забавлявам се братче, чак ушите ми пукат!!! от вратата - за краката, както се казва :)))
цитирай
10. dessykg - turbo4
04.11.2008 21:09
скъпи, ти нали прочете по-горе, първо трябва да ме осени творческото прозрение, още не е, а че ще действаш решително и без помайване, хич не се и съмнявам, то от ника ти личи :Р
цитирай
11. krassko - Ами простичко е
07.11.2008 14:30
Когато човек отива на ново място трябва да понаучи някои неща. Като ти хакнат компа ще се научиш. И аз така се уча. А някой плачат. Доста свесни хора избягаха от тук. На кроталка и изтриха блога с тридесетина постинга. Да ти разказвам ли още?
цитирай
12. dessykg - красско, е ето това не го разбирам
07.11.2008 14:53
какво се казва в заглавката, "твоята гледна точка", след като двете страни са съгласни, значи и двете страни трябва да спазват правилата, не мисля, че кроталка е предизвикала с нещо изтриването на собственият си блог, а ако е имало срив в системата е могло да се направи съобщение и съответно извинение. После въпроса с анонимните админи и модератори, честно да ти кажа никъде не съм видяла подобно нещо, в нито един сайт, дори в торент сайтовете. Хващам се за главата просто
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: dessykg
Категория: Други
Прочетен: 212805
Постинги: 30
Коментари: 388
Гласове: 4271
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930